רכשתי דירה אך לא מצליח לקבל משכנתא בעקבות דרישות השמאי להמציא היתר בניה של הבית וחוזה חכירה. המוכר לא מוכן להמציא לי ניסיתי להוציא בעצמי אך בעירייה טענו כי אין תיק בכלל. כעת המוכר מתכוון לתבוע אותי על הפרת הסכם האם יש לו עילה או שהעיכוב באשמתו
הנושא תלוי בנסיבות הספציפיות של המקרה, בהוראות חוזה המכר, ובמו"מ שהתקיים בין הצדדים. לכאורה המוכר אמור לשתף פעולה עם הקונה בעניינים אלה, כדאי שתתייעץ עם עורך הדין שייצג אותך בחוזה בנושא זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כשקונים שליש דירה , ובבעלותך דירת מגורים שאתה לא מתכוון למכור אותה תוך המועדים הקבועים בחוק , אז יהיה חיוב במס רכישה מלא, ובמכירה יהיה חיוב במס שבח....
המשך תשובה