בבעלותה של אימי דירה,והיא מעוניינת להעביר אלי במתנה את כל זכויותיה בדירה המסתכמות ב- 75%. יש לי עוד אחים. האם די בחתימה שלה על מסמך המורה על רצונה להעביר אלי את זכויותיה בדירה,או שיש צורך בעדים לחתימה (יש לי משפחה נוחה,והם מודעים לרצונה,כך שלא צפוייה בעיה עם האחים בעניין זה) ? האם מסמך זה יכול לשמש אותי גם במקרה פטירה חלילה ? חן חן.
אם מדובר במתנה אין צורך בעדים וניתן להעביר את הבעלות על הזכויות מיד לאחר חתימה על חוזה המתנה, אך כאשר מדובר בצוואה יש צורך בעדים.
בהצלחה
לוי שלום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפטור הכולל הוא 2,028,000 ש"ח ( בהנחה שאלה אכן הסכומים הנכונים נכון להיום- לא בדקתי) אם שתי הדירות נמכרות ביחד אז על אחת יהיה פטור מלא, על אחרת יהיה פטור חלקי שישלים את סכום הפטור הכולל ל 2,028,000 ...
המשך תשובה