קרה לנו מקרה הזוי שהקונסול אמר שאנחנו לא מדברים עברית והוא לא רוצה לחתום (היינו אצלו לפני כחצי שנה והוא כן חתם אבל זה היה יפוי כח כללי והוא לא התאים) חתמנו על היפוי כח ואימתנו אותו בפני נוטריון ציבורי, תודה
לכאורה חתימת נוטריון ציבורי בתוספת אפוסטיל אמורה לתת ליפוי הכח מעמד מחייב.
לא ניתן לענות על השאלה הפרטית, ללא בדיקת יפוי הכח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני בהחלט מבין את מצבך. לצערי למרות הוראות החוק, רוב הקבלנים מתעלמים מחובתם בתשלום הפיצויים, ונאלצים לשלם רק לאחר שמוגשת נגדם תביעה . נכון שגם התביעה אינה "כספומט" - כלומר נדרש זמן ופרוצדורה , עד שמת...
המשך תשובה