קרה לנו מקרה הזוי שהקונסול אמר שאנחנו לא מדברים עברית והוא לא רוצה לחתום (היינו אצלו לפני כחצי שנה והוא כן חתם אבל זה היה יפוי כח כללי והוא לא התאים) חתמנו על היפוי כח ואימתנו אותו בפני נוטריון ציבורי, תודה
לכאורה חתימת נוטריון ציבורי בתוספת אפוסטיל אמורה לתת ליפוי הכח מעמד מחייב.
לא ניתן לענות על השאלה הפרטית, ללא בדיקת יפוי הכח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבדוק את החוזה ואת הבטוחות, כעיקורן אם הקרקע עוברת לבעלותך כבר בשלב הראשון , יש הגיון בדרישת הקבלן. כמובן שהדבר הראשון במעלה הוא הבטוחות שאתה מקבל לכך, שאם אחרי חתימת החוזה והתשלום הקבלן "נעלם", ...
המשך תשובה