התחרטתי לגבי מכירת הבית אבל חתמתי גם בלעדיות המתווך כבר פרסם את הבית ותלה שלט איך יוצאים מזה?

הסכמי התיווך מחייבים את המוכר בתשלום, במידה ומכר את הדירה, כך שאם לא תמכור את הדירה, ממילא לא תצטרך לשלם.
מאידך , הסכם התיווך, ככל הסכם, דורש תום לב, ויש טעם לפגם בכך, שהמוכר הפוטנציאלי ,גורם למתווך הוצאות , אך למעשה לא מתכוון למכור את הדירה .
הייתי מציע להגיע עם המתווך להסכמות בעניין זה, ברוח טובה , ותוך רצון טוב של שני הצדדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כמובן שכל סכום שקבלן גובה, אמור להיות מעוגן בחוזה. אציין גם כי אין "נוהג כללי" של תשלום עבור פתיחת תיק שינויים- זו פרקטיקה שמקובלת רק אצל חלק מהקבלנים . באופן מעשי, עלות של תביעה בעניין עלולה לעלות ...
המשך תשובה