שלום רכשתי דירה ובהסכם נרשם מסירה 30 חודשים מיום ההיתר ועוד 60 יום פיגור. שאלתי האם 60 יום עברו ואני זכאי לדמי שכירות כפי שאני יודע ממוצע באיזור פי 1.5 לתקופה... האם הזכאות מתחילה לאחר 30 חודשים או הספירה מתחילה לאחר 60 יום הנוספים?

מתום 60 הימים, אתה זכאי לפיצוי רטרואקטיבי עבור החודשיים שחלפו, ובאופן שוטף, עבור כל חודש שלאחר מכן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה מורכבת מפרטים עובדתיים רבים, ולא ניתן לענות עליה במסגרת הפורום. השאלה היא אם היו מצגי שווא מטעם המוכרים או הכונס? מדוע לא בררת את עניין מס הרכישה לפני שרעייתך חתמה? כדאי לקבל ייעוץ משפטי בעניין...
המשך תשובה