שלום מה המשמעות אם אני קונה דירה ששיטחה 54 מר ובטאבו רשום 33 מר? מה עלי לבדוק, ומה המשמעות לטווח רחוק, והאם זה מוריד מערך הדירה? תודה רבה

מי שאמור לענות על השאלה הוא שמאי מקרקעין. מבחינה משפטית חשוב לוודא שלא בוצעה בניה בלתי חוקית או בנייה על רכוש משותף. יש לוודא שכל בנייה בוצעה כדין עם היתר תקף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רצוי שעורך הדין שייצג אותך בחוזה, יענה על השאלה, תוך בחינת כל חוזה המכר. מהסעיפים שצוטטו , ומהנסיבות עולה כי בעת החתימה היה נראה כי מדובר בנזילה לא פעילה, והנזילה התחילה להיות פעילה לאחר מכן. אם ההת...
המשך תשובה