שלום רב לפני המון שנים אבא שלי רכש אדמה ,על האדמה יש רק הערת אזהרה ובטאבו יש רק הערת אזהרה על שמי , לפני כמה שנים בניתי בית ועליו קיבלתי טופס 4, בטופס 4 רשום בעל עניין השם שלי , והבעלים הוא הבעלים של האדמה שקנינו ממנו את האדמה , השאלה האם מבחינת מנהל מקרקעי ישראל טאבו אני נחשב לבעלים של דירה או לא ?? תודה מראש

יש לבדוק את מערכת החוזים. לא בור כרגע מדוע לא הושלם הרישום. לכן גם לא ניתן לענות על השאלה בדבר הזכויות שלך.
לא ברורה השאלה לגבי המינהל- האדמה היא אדמת מינהל? אדמה פרטית? קיימת חכירה? מי בעל החוזה?
עליך לגשת לעו"ד עם כל החומר, לצורך קבלת ייעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן בכל עת, לפנות למשרדי מיסוי מקרקעין, ולבקש תשלום השומה שהוקפאה. אכן התשלום יכלול הפרשי ריבית , הצמדה וקנס - כדי לברר את הסכום המדויק, יש לפנות למשרדי מיסוי מקרקעין. בכל מקרה, אם החלטתם שלא למכור...
המשך תשובה