לפני כ9 שנים מכרנו בירושה, נעשה חוזה ולא הועברו זכויות למוכר, כיום קיבלנו חוב שעשה בעל הדירה לאחר שקיבל מפתח ואחרי חתימת חוזה, המוכר אינו רוצה להעביר את הבית לשמו ולא מעוניין לשלם את החוב, קיבלנו מכתב להוצאה לפועל, האם יכול לעקל את החשבון? ומה ניתן לעשות? תודה.
אני מניח שלפי חוזה המכר הקונה אחראי לחובות אלה. יש כמובן לפנות בדחיפות לעו"ד על מנת להתגונן מהתביעה. כן יש לבדוק כיצד לתבוע מהקונה את הכספים ,או לגלגל את התביעה ישירות אליו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה מתייחסת לעסקה ספציפית,. ולא ניתן לענות עליה ללא בדיקת מסמכים. עוה"ד שמייצג אתכם במכירה, אמור לתת לכם תשובות לכל השאלות ששאלתם ....
המשך תשובה