שלום אנו רוצים לרכוש דירה בבניין הדירה עצמה רשומה בטאבו.אבל החנייה בחכירה ל 999 שנה.דהיינו אין הצמדה בטאבו המוכר טוען כי פיסית יש לו חנייה שמסומנת במספר והיא שייכת לדירתו. האם כדאי לסגת מהעיסקה הזאת? או שאין בעיה ? תודה רבה

יש לבדוק את המסמכים לגופם. חכירה ל -999 שנה יכולה להיות זכות ,ברמה קרובה לבעלות, ובודאי שאין לפסול עסקה כזו על הסף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ההצמדה הינה לפי הרשום בחוזה. בדיוק עכשיו סייימתי לבדוק חוזה ללקוח, שהקבלן החליט לנסות תרגיל "מצליח" ולקבוע הצמדה למדד מיום 15.5.21 במקום למדד שהתפרסם ב 15.8.21 - שווי ה "טעות " ללקוח - 33,000 שקלים ,...
המשך תשובה