שלום אנו רוצים לרכוש דירה בבניין הדירה עצמה רשומה בטאבו.אבל החנייה בחכירה ל 999 שנה.דהיינו אין הצמדה בטאבו המוכר טוען כי פיסית יש לו חנייה שמסומנת במספר והיא שייכת לדירתו. האם כדאי לסגת מהעיסקה הזאת? או שאין בעיה ? תודה רבה

יש לבדוק את המסמכים לגופם. חכירה ל -999 שנה יכולה להיות זכות ,ברמה קרובה לבעלות, ובודאי שאין לפסול עסקה כזו על הסף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה לא כל כך ברורה- אשתדל לענות . מבחינת היחסים בינך לבין הקונה- כל עוד הקונה פעל לפי החוזה, אין לך עילת תביעה נגדו. בד"כ רשום בחוזים שתשלום לב"כ המוכר כמוהו כתשלום למוכר לכל דבר ועניין, ולכן הקו...
המשך תשובה