שלום. אם מדובר בדירה ראשונה שקנינו לפני 3 שנים. עוד שנה הדירה מוכנה. וכרגע אנו רוצים למכור. האם יש צורך לשלם מס שבח או מיסים אחרים. זו דירה מקבלן

קודם כל ודאי שהשבח יחוייב במס ( ככל שיש שבח במכירה)
כדאי גם לבדוק את האפשרות המעשית למכירה, בדרך כלל, החוזים עם הקבלנים, אוסרים מכירה לפני לפני השלמת העסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מס רכישה מוטל על עסקת הרכישה עצמה , ללא קשר למועד ביצוע עסקאות קודמות או עתידיות . בעת הרכישה נבחן האם מודבר בדירה יחידה ( לרבות שחלוף דירות, והתחייבות למכירת הדירה הנוכחית, לפי הוראות החוק ) , או ...
המשך תשובה