אני מוכרת דירה, האם רצוי לרשום בחוזה מכירת דירה לגבי התשלום האחרון של הרוכשים וחובתי כמוכרת להמציא מסמכים כגון אישורי מיסים וכדומה, שמדובר בחיובים שלובים? או שעדיף לרשום שהחיוב שלי למסירת הדירה הוא חיוב מותנה התלוי בקבלת מלוא התשלום? איך נהוג וכדאי לרשום? תודה רבה

חיובים שלובים הינם חיובים שקיומם מותנה זה בזה, באופן הדדי.
לכן בפועל- החיוב למסירת הדירה מותנה מצידך בקבלת מלא התשלום, וביצוע התשלום האחרון מצד הקונה , מותנה בקבלת הדירה.
לא כדאי להמציא את הגלגל מחדש- עו"ד מיומן בתחום, יידע לנסח את החוזה בצורה הנכונה והמקצועית ביותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חוק המכר (דירות) מאפשר לקונה להודיע תוך שנה מקבלת החזקה, על כל אי התאמה בממכר, מכל סוג שהוא, לאחר שנה עדיין קיימת גם תקופת בדק וגם תקופת אחריות על חלק מהליקויים, אבל בשנה הראשונה ניתן להודיע על כל אי...
המשך תשובה