שלום רב, ברשותי 2 דירות האחת רשומה על שמי והשניה רשומה על שמי ושם אשתי (חסויה, אני ואחד הבנים אפוטרופסים שלה). הייתי רוצה להעביר את רישום 2 דירות אלה כל אחת על שם אחד הבנים שלנו. כיצד אני מבצע הליכים אלה, האם יש הכרח לפנות לעורך דין?

ההליך מתבצע באמצעות תצהירי העברה + הסכם מתנה שנערך בין הצדדים.
ההסכם דורש דיווח לרשויות המס , קבלת פטור ממס שבח ושומה עצמית למס רכישה.
רצוי מאוד שעו"ד מיומן ילווה אתכם בהליך, כדי להמנע מ "תאונות מס" בשל דיווח שגוי, ועל מנת להסדיר את הרישום בטאבו בסוף ההליך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבדוק את חוזה המכר , ולבדוק איזה סוג ריצוף הייתם זכאים לפי המפרט. כעיקרון כיוון שלקבלן יש אחריות בדק לדירה, הוא יכול להגביל רכישת ריצוף, שלדעתו עלול ליצור כשלים בתקופת הבדק והאחריות. ...
המשך תשובה