שלום רב, ברשותי 2 דירות האחת רשומה על שמי והשניה רשומה על שמי ושם אשתי (חסויה, אני ואחד הבנים אפוטרופסים שלה). הייתי רוצה להעביר את רישום 2 דירות אלה כל אחת על שם אחד הבנים שלנו. כיצד אני מבצע הליכים אלה, האם יש הכרח לפנות לעורך דין?

ההליך מתבצע באמצעות תצהירי העברה + הסכם מתנה שנערך בין הצדדים.
ההסכם דורש דיווח לרשויות המס , קבלת פטור ממס שבח ושומה עצמית למס רכישה.
רצוי מאוד שעו"ד מיומן ילווה אתכם בהליך, כדי להמנע מ "תאונות מס" בשל דיווח שגוי, ועל מנת להסדיר את הרישום בטאבו בסוף ההליך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש כמובן סיכוי שהקונה יהיה בדירה, ולא יישלם את היתרה. מי יהיה אחראי לנזקים שהקונה ייגרום לדירה? מי אחראי למערכות הדירה עד סיום התשלום ( מים, גז, חשמל , ביוב). אפשר למצוא פתרונות. כדאי שתייעצו עם עו"ד ...
המשך תשובה