העו"ד שלי מנהל מו"מ ביחס לקניית דירה יד שניה מול העו"ד של המוכר. הוא שלח לו כבר הערות לטיוטה שהעביר העו"ד של המוכר, אך לא עירב אותי כלל בתהליך. לבקשתי להיות מכותבת לכל התכתובות בין עורכי הדין, אמר שאין טעם וכשתהיה טיוטה מקובלת מבחינתו, אז נשב עליה. האם הדבר מקובל?

הדבר תלוי מאוד באישיות ובמדיניות של עורך הדין. לעיתים אכן מדובר בניואנסים משפטיים, שלא אמורים לעניין אותך ,אלא לאחר שיגובש הסכם סופי.
אני נוהג לערב את לקוחותי בכל שלבי המו"מ, אך לא ניתן לפסול,על הסף, מי שנוהג אחרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדבר תלוי מאוד באישיות ובמדיניות של עורך הדין. לעיתים אכן מדובר בניואנסים משפטיים, שלא אמורים לעניין אותך ,אלא לאחר שיגובש הסכם סופי.
אני נוהג לערב את לקוחותי בכל שלבי המו"מ, אך לא ניתן לפסול,על הסף, מי שנוהג אחרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יוסי ותודה שפנית אלי, בפורום שלי באתר LAWGUIDE . יש לבדוק את חוזה המכר, ולבדוק האם בעקבות ההיתר , השתנו הנתונים בדירה. אציין כי לא ברור מה אורך הארון שלגביו קיבלת זיכוי- ציינת רק את שווי ...
המשך תשובה