קנינו דירה והמוכרת לא עדכנה שהבניין נמצא בתביעה עם הקבלן. ככל הנראה שהבניין יצטרך לעבור שיפוץ באריכים, הועד דיבר על זה שנצטרך להוסיף כסף לשיפוץ. האם יש עילה לתביעה על הסתרת מידע?

ככל שהמידע לא היה גלוי לקונה שראה את הבניין בעיני קונה סביר , אזי נראה כי המוכר היה אמור לגלות לקונה על הליקוי .
במידה והמוכר לא גילה- ייתכן ובהחלט יש עילה לתביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מבין שכבר התגרשתם ואתם רוצים לערוך חוזה למכירת מחצית הדירה. כמו בכל חוזה, ניתן לקבוע תנאים שונים , ובלבד ששני הצדדים מסכימים להם, אחרת לא ייחתם החוזה. מקובל מאוד, שבחוזים למכירת דירה , יש סעיף ש...
המשך תשובה