קנינו דירה והמוכרת לא עדכנה שהבניין נמצא בתביעה עם הקבלן. ככל הנראה שהבניין יצטרך לעבור שיפוץ באריכים, הועד דיבר על זה שנצטרך להוסיף כסף לשיפוץ. האם יש עילה לתביעה על הסתרת מידע?

ככל שהמידע לא היה גלוי לקונה שראה את הבניין בעיני קונה סביר , אזי נראה כי המוכר היה אמור לגלות לקונה על הליקוי .
במידה והמוכר לא גילה- ייתכן ובהחלט יש עילה לתביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מה שקובע בעניין הדירות שנמצאות בבעלותך, הוא מה שרשום ברשויות המס, ולא מה שרשום בטאבו. לכן אם מבחינת רשויות המס קיבלת מהורייך 50% מדירה, את נחשבת כבעלת 50% מהדירה, גם אם לא רשמת את ההעברה בטאבו , או א...
המשך תשובה