אנחנו עומדים לקנות דירה יד 2. האם העובדה שלבניין (בן חמש שנים) אין טופס 4 לשתי הקומות העליונות שנבנו בלי אישור יש איזושהי משמעות לגבי הזכאות שלנו למשכנתא? לטיפולך המהיר אודה, רננה.
אין טופס 4 = אין אישור איכלוס.
נבנה ללא אישור = חריגות בניה = קנסות, הריסה וכו'
המלצתי לגשת ליעוץ פרטני
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כמובן שכל סכום שקבלן גובה, אמור להיות מעוגן בחוזה. אציין גם כי אין "נוהג כללי" של תשלום עבור פתיחת תיק שינויים- זו פרקטיקה שמקובלת רק אצל חלק מהקבלנים . באופן מעשי, עלות של תביעה בעניין עלולה לעלות ...
המשך תשובה