שלום וברכה, בעלי היה במעצר לילה והחרימו לו את הטלפון הנייד ואת התיק שלו. הוא שוחרר למחרת בבוקר ולא קיבל את הציוד בחזרה. מתי ואיך אפשר לקבל את הרכוש?
ליזי שלום,
יש להגיש לביהמ״ש בקשה להחזרת תפוס.
תוכלי לקרוא באחת מתשובותיי כאן כיצד לעשות זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שני שלום רב, לקטין נתונות זכויות מיוחדות וחשוב להקפיד לממש את הזכויות הללו בשלב החקירה. חשוב מאד להסדיר ייצוג עם עו"ד בטרם הדיון כך שיספיק לפגוש את הקטין ולהיערך בהתאם. הנך מוזמנת ליצור קש...
המשך תשובה