בהמשך להודעתי הקודמת בפורום ולתשובתך הדייר מסרב לפנות את היבת וטוען שיש לו ואפציה לשנה נוספת מ 1117. האם אני יכולה להתחיל עכשיו הליך של פינוי דייר סרבן על סמך ההתכתבויות ביננו או שעלי לחכות עד ל 1.1.17? כל התהליך כמובן יהיה באמצעות עורך דין, פשוט רוצה לדעת מה הזמן הנכון להתחיל תודה ליאת
ניתנה תשובה טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש צורך לבדוק לעומק את הסכם השכירות וכן את ההפרות ולאחר מכך לתת לך תשובה עניינית והדרכים החוקיות לפעול. מוזמנת לפנות אלי...
המשך תשובה