שלום. יש ברשותי נכס שאני משכיר, לצערי כשנגמר החוזה רציתי להעלות את דמי השכירות והדייר סרב לחתום על חוזה חדש. ומאז לא משלם לי כלום במשך כחצי שנה. תבעתי אותו בבית משפט בהליך של פינוי דייר סרבן וקיבלתי פס"ד לזכותי. השאלה שלי היא תוך כמה זמן לוקח להוציא את הפס"ד לפועל בהוצאה לפועל? תודה.
כפי שהובהר לך טלפונית, אין זמן קבוע, משך הזמן תלוי בך ובגורמים שונים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל והיה תיאום לכניסת שוכר חלופי ולא נשאר לכם חובות להסדיר, בהחלט אתם זכאים לקבל את דמי השכירות באופן יחסי. ככל ובעל הדירה לא מחזיר ניתן להגיש נגדו תביעה (תביעה קטנה לפי הסכומים הנקובים)....
המשך תשובה