שלום, אני מסיים חוזה שכירות עוד חודש, ובעל הדירה טוען שהיה עליי להודיע חודשיים מראש על עזיבה. יותר מכך, הוא דורש תשלום שכירות עבור שני חודשי שכירות נוספים. הסעיף עליו הוא מסתמך: "6.2. לשוכר ניתנת בזאת אופציה להאריך את תקופת השכירות למשך תקופה נוספת בת 12 חודשים שתחילתה ביום 1.7.2020 וסופה ביום 30.6.2021 (להלן: "תקופת השכירות המוארכת") ובלבד שייתן על כך הודעה למשכיר מראש ובכתב לכל הפחות חודשיים לפני תום תקופת השכירות." אני טוען שהסעיף לא מדבר על חובת הודעה מראש אם יש רצון לעזוב. אלא שרק במקרה של רצון להאריך חוזה, יש להודיע מראש. מי צודק?
.jpg)
עלך פניו בהתאם לסעיף שציינת, אין חובה להודיע במידה ואתה לא מעוניין לממש את האופציה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תביעה לפינוי מושכר שנמצא בבאר שבע יוגש לבית משפט השלום במחוז דרום ולא ניתן להגיש בבית משפט השלום בתל אביב, מוזמנת לפנות אליי בטלפון שמצויין בעמוד שלי באתר יש לי ניסיון רב בנושא עו"ד אלדד אמת...
המשך תשובה