שלום, בעל דירה רוצה להחתים אותי לחוזה לשנתיים ללא אופצית יציאה וללא אופציה להכניס דייר חלופי. האם לפי החוק זה מותר? האם במידה ויש סעיף שאומר שאין נקודות יציאה עדיין אני יכול לצאת מהחוזה בהתראה של 60 יום כחוק? תודה
.jpg)
בהתאם לחוק תמיד קיימת לשוכר האפשרות להביא שוכר חלופי.
במידה ולא קיים סעיף יציאה בהתראה מראש לא קיימת לך אופציה כזאת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ראשית יש לבדוק את הסכם השכירות והאם דמי השכירות כוללים את ההוצאות השוטפות. בנוסף, יש לבדוק בעירייה מי הגיש את הבקשה להנחה בשל הנחות ומה החוב שקיים....
המשך תשובה