שלום אנחנו דיירי שלושה בניינים עם 17 דירות בכל אחד מהבניינים מעוניינים לבצע פינוי בינוי, האם מבחינה משפטית זה אפשרי וכיצד ניתן למצוא יזם וקבלן מתאימים? מאיפה מתחילים ואיך ניתן לדעת האם זה משתלם?

אפשרי בהחלט. מתחילים במינוי נציגות ועורך דין. תוכלו לקבל הדרכה, סיוע וטפסים מתאימים לשם זימון אסיפה כללית של הדיירים ו/או לשם מינוי נציגות ו/או לשם מינוי עו"ד במשרדינו מייד לאחר החג.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
להלן התשובות: 1. האם סביר נהוג והגיוני להתעקש לקבל תמורה לפי כל מה שבנוי כיום? לא. אך פעמים רבות נהוג לפצות באיזשהו שיעור גם על בניה שלא עפ"י היתר בהתאם לסיכוי לקבל היתר על אותה בניה שנעשתה ללא היתר....
המשך תשובה