אמא שלי מתגוררת שנים במתחם שמיועד לפרויקט של פינוי ובינוי, ובשנה האחרונה מתגבש משא ומתן מתקדם עם חברה יזמית. אנחנו יודעים שכבר כ-50% מבעלי הדירות חתמו על החוזה, האם התנאים שהובטחו לה הם אותם תנאים לכל הדיירים או שצריך לנהל מו"מ נפרד עם היזמים? איך אפשר לדעת אם כדאי לחתום על ההסכם?

הדיירים אמורים לקבל תמורות שוות.
בכבוד רב,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
בועדות התכנון לא לוקחים את זה בחשבון. מה שלוקחים בחשבון זה אך ורק הבנוי בפועל בתאני שהבנוי הינו על בסיס היתר. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה