שלום. הבניין שלנו בתחילתו של תהליך תמא 38/2. כל הדירות חתמו על חוזה פרט לדירה אחת . מצאנו שיש התקדמות בפרוייקט אבל בקבוצת ווטסאפ של הדיירים אין עדכון על זה במידה וישנה קבוצת ווטסאפ נוספת שהיא רק שי הדיירים שחתמו ללא אלו שלא - האם זה תקין וחוקי

אין מניעה לפתוח קבוצות כאלה או אחרות ובלבד שתהיה זרימת מידע תקינה מכיוון הנציגות אל הדיירים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אם חתמתם על הסכם ואח"כ נוספו זכויות אז ההסכם אמור לתת תשובה האם מגיעה תוספת וכיצד לחשבה. אם טרם חתמתם על הסכם מול יזם אז הכל פתוח למו"מ...
המשך תשובה