שלום. הבניין שלנו בתחילתו של תהליך תמא 38/2. כל הדירות חתמו על חוזה פרט לדירה אחת . מצאנו שיש התקדמות בפרוייקט אבל בקבוצת ווטסאפ של הדיירים אין עדכון על זה במידה וישנה קבוצת ווטסאפ נוספת שהיא רק שי הדיירים שחתמו ללא אלו שלא - האם זה תקין וחוקי

אין מניעה לפתוח קבוצות כאלה או אחרות ובלבד שתהיה זרימת מידע תקינה מכיוון הנציגות אל הדיירים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
בשתי מילים: לא לחתום! וקצת יותר בהרחבה: בשום פנים ואופן לא לחתום!!! עליכם הלתארגן למנות באופן דחוף ביותר עו"ד בקיא ומנוסה בתחום. עלייך לעצור תהליך החתימות באופן בהול! מוזמנת לפנות גם למשרדנו לקבלת...
המשך תשובה