האם בסיום עיבוי בינוי, כל דיירי הבניין, הישן והחדש, משלמים דמי וועד/ דמי ניהול זהים ?

תלוי מה הסכמתם בהסכם התמ"א המקורי...
ככלל אפשרי:
1. שתשלום דמי הניהול/ ועד יהיה לפי חלק יחסי ברכוש המשותף לפי שטחי הרצפה.
2. לקבוע לפי מספר חדרים.
3. אם רוב הדירות דומות מאוד בשטח אפשרי לעשות תשלום אחיד, למעט אולי פנטהאוז או דירת גן שהן מיוחדות.
בעיניי הנכון הוא שכל דירה תשלם לפי שטח הרצפה.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יש רמות שונות מומחיות של עורך דין ועל כן אין תעריף קבוע. מאוד תלוי ברמת המומחיות, הניסיון, הותק של משרד עורכי הדין בתחום הספציפי הזה של פינוי בינוי/התחדשות עירונית וכמובן גם בהיקף השירותים שאתם הדיירי...
המשך תשובה