אבקש לדעת כמה דברים 1. האם יש התייחסות בתחשיב שדירות בקומות נמוכות במצב הישן היו יקרות יותר מקומות גבוהות בבניין ללא מעלית ולאחר הבנייה הפכו ליקרות יותר? 2. חתמנו על חוזה לתמ"א 38 שרוב הדירות נשארו במקומן הנוכחי ורק 3 דירות הוזזו מאמצע רחוב שאין בו אוטובוס לפינת רחוב מרומזרת משני כיוונים שבו נוסעים אוטובוסים. על כך יצטרכו לפצותנו, מה מקובל במקרה כזה? 3. כמה נהוג לפצות על איבוד כיוון אויר? 4. כמה יש להוסיף על עליית קומה? תודה מראש

1. אתה צריך לבדוק את זה בהסכם, אם יש התייחסות כזו. בדרך כלל בהסכמי תמ"א הריסה, בעלי הדירות מסכמים על קפיצה אחידה בתוספת הקומות ולא קפיצה הפוכה.
2. זו שאלה לשמאי.
3. כנ"ל.
4. כנ"ל.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אתה מדבר על רמת גן ועל כן יש לבדוק את כלכליות והיתכנות בבניין הספציפי שלכם בהתאם למדיניות שפורסמה ע"י העיריה לפני כחודש. לגבי המחסן- כמובן שכל בניה נוספת שנעשתה בבניין, בהיתר או שלא בהיתר מעמיסה ז...
המשך תשובה