בחוזה לפינוי בינוי שקיבלנו יש סעיף המקנה ליזם את כל זכויות הבניה בפרויקט, ובלבד שלא תפגענה זכויות הבעלים בדירות הבעלים "כל זכויות הבניה במתחם ע"פ התב"ע החדשה ו/או תכניות בנין עיר אחרות ו/או זכויות מכוח הקלות ככל שינתנו...תהיינה של היזם בלבד". להבנתי, המשמעות היא שהיזם יכול לקדם תב"ע שבה המכפיל שלו גדול בהרבה, בלי להגדיל את התמורה לדיירים. האם כך?

לכאורה, כן. אך יש לסייג כי אתה מצטט סעיף אחד מתוך ההסכם שאני מעריך שהוא כ- 50 עמודים...
יש לקרוא את כל ההסכם ואז להגיע למסקנות..
בכל מקרה ועדות התכנון מונחות שלא לאשר פרוייקטים שבו סך הריוחיות מעל לתקן 21.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מח' התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לא ברור באיז המצב תיכנוני, חוזי, וקנייני הבניינים שלכם נמצאים ןעל כן לא אוכל לענות. יחד עם זאת, נראה שיש הרבה מאוד עובדות שצריך לברר בדייקנות לפני שנוכל להמליץ לך כיצד להתקדם. במקרה שלך אני מציע שתפנה...
המשך תשובה