שלום רב, רוצים לעשות הליך פינוי ובינוי בבניין שלי. ורציתי לשאול, במידה והדירה החלופית שמציעים לי היא דירה שטובה ושווה הרבה פחות מהדירה הנוכחית שלי, האם אז הסרבנות שלי הגיונית? או שבמידה ואסרב יכריחו אותי לשלם? תודה

התשובה היא כן. אם שווי הדירה החדשה יהיה שווה פחות מהדירה הנוכחית- תוכל להתנגד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
תב"ע זו התוכנית הסטטורית שרשות התכנון מאשרת . תב"ע יכולה להיות בהסכמת בעלים או לללא הסכמת בעלים. אם התב"ע פוגעת בזכויות קיימות של בעלי דירות ניתן בהחלט להגיש תביעה לפי כנגד הרשות המתכננת. נריה כהן...
המשך תשובה