שלום, האם ניתן לגלם את הפיצוי שנקבל מדירת 2 חדרים שבעתיד תעבור פינוי בינוי. זאת אומרת אם נמכור היום את הדירה נוכל לקבל את אותה עלות כמו לאחר פינוי בינוי? או שעדיף לחכות למכירה לאחר פינוי בינוי. חשוב לציין שעדיין אין תאריך לגבי תחילת הפרויקט מאחר ומדובר בשכונה שלמה שאמורה לעבור את התהליך וכרגע יש עדיין מתנגדים לפינוי בינוי. תודה

שוק חופשי, מדינה חופשית. אתה יכול לדרוש מה שאתה רוצה. אבל כנראה שלא תקבל. ככל שמועד הביצוע של הפרוייקט רחוק יותר וכככל שהוודאות לפרוייקט קטנה יותר , הסיכוי שתקבל תוספת על השוווי הנוכחי קטן יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
השאלה כללית מידי. ככלל מאוד רחב, הזכויות לפי תמ"א 38 תיקון 3א` יחושבו לפי גודל הבנין הקיים, ובתנאי שהקיים הינו עפ"י היתר. יחד עם זאת, יש ערים שהחילו תוכניות אחרות. לדוגמה בת"א תוכנית הרובעים. בת"א ה...
המשך תשובה