כאשר מספר בנינים עושים פינוי בינוי בונים שנים או שלושה מגדלים וגינה האם זה נקרא תב"ע או תמ"א מה ההבדל והאם יש הבדל בתמורה שכל דייר מקבל?

תב"ע עושים כאשר הזכויות הקיימות אינן מספקות, או אינן כלכליות או אינן מאפשרות תכנון מיטבי.
במסלול שבו מכינים תב"ע נושא התמורה הינו תלוי במדיניות של העיר. כל ערי המרכז לא תומכות בתמורות הגבוהות מ- 12 מ"ר ויש רשויות במרכז שאף מקדמות שיח של צמצום התמורה בפרוייקטים של פינוי בינוי לכיוון ה- 0 מ"ר תוספת.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ככלל, מה שנבנה בהיתר, אמור להיות בחישוב. מה שנבנה ללא היתר-לא מקבלים בדר"כ. לגבי חצר ומרפסת אכן יש לתת תמורה בגינה. יש להתייעץ עם שמאי לגבי השווי הספציפי שהוא נגזרת של מיקום, נוף, יכולת שימוש בפועל וכ...
המשך תשובה