שלום אם בדירה שלי הרחבתי את המרפסת לפני קרוב ל40 שנה ע"פ היתר אך בפועל בתשריט של הבניין לא מופיע התוספת של המרפסת האם זה שיש לי היתר ביד הכולל בתוכו אישור תשלום אגרת בניה זה יועיל לי להוכיח שהבניה שלי חוקית ואקבל עליה בפינוי בינוי את מלא הזכויות שמגיעות לי עליה ?

כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אם אתה מתכוין בכמה כדאי למכור אותה זה צריך לשאול שמאי. זה כמובן תלוי בשאלות עד כמה הפרוייקט מתקדם תכנונית, קניינית (חתימות) והוא בעל היתכנות כלכלית קרובה למימוש. בברכה, נריה כהן, עו"ד ראש מח` התח...
המשך תשובה