האם בתמא 38/2 הריסה ובניה זה חוקי שהיזם מחשב את השטח שהוא מקבל מהדיירים להריסה לפי רישום בטאבו לפי שטח ריצפה ומחזיר לדיירים שטח לפי חוק המכר?למעשה הוא מקבל את הדטח בנטו ומחזיר אותו בברוטו.יש פה הפסד מסויים לדיירים.

לא נהוג ולא מקובל לחשב לפי הרישום בטאבו אלא לפי מדידה בפועל כפוף להיתר.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
כל עוד החוזה עליו משכנע עוה"ד לחתום הוא חוזה תקין המבטיח זכויות הדיירים, לגיטימי שעוה"ד או מי ממשרדו ינסה לקדם חתימת החוזה ע"י הדיירים שהרי הצלחת הפרוייקט כולו תלויה בחתימות הדיירים. בברכה, נר...
המשך תשובה