האם דייר שמנסה לקדם פינוי בינוי בבניין , משתף רק חלק מהשכנים בסוד העניינים, ראוי שיבחר כנציג כול הדיירים בפרויקט?.

נדרשת שקיפות מכלל הנציגים כלפי כלל הדיירים. נציג שאינו עומד בתנאים אלו יש לזמנו לישיבת דיירים ולשמוע את ההסבר ובמידת הצורך ובמידה ותשובותיו אינן מספקות יש לשקול המשך העסקתו כנציג.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא נוכל להמליץ על קבלת הדירה לפני טופס 4. יחד עם זאת קורה לא מעט בתמ"א שלמרות הבעייתיות המשפטית בכך, רוכשי דירות מעדיפים לקבל מהיזם את הדירה (ככל שהיא ראויה למגורים) מתוך חשש שהיזם יקרוס ואז ייותרו בל...
המשך תשובה