הבניין של אמא שלי עתיד לעבור פינוי בינוי ובינתיים כמובן יש חוזים שהחברה המבצעת הביאו לה והיא חתמה ללא ידיעתי ויש שם איזה משהו שקראתי שלא כל כך הבנתי ואשמח שתסביר לי מה זה אומר אחד מהנספחים הוא ייפוי כוח בלתי חוזר של קניין, שמייפה את הכוח "למכור, לשעבד, להעביר, להשכיר, ולהחכיר את המקרקעין ו.או כל חלק מהם ליזם... בעקבות ביצוע הפרויקט". האם זה סטנדרטי?אני לא רוצה לתת לאף חברה או לאיזה עורך דין להיות אחראי על הבית של אמא שלי מה זה אומר מה שרשום שם שאם החברה רוצה היא יכולה למכור את הבית שלה?להשכיר?לשעבד ?

המטרה היא לאפשר מכירת דירות חדשות לרוכשים חדשים, שיעבוד לבנק המלווה ורישום בית משותף עתידי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
התחדשות עירונית מעצם טיבה היא למעשה בניה בתוך מרקם עירוני בנוי וקיים. תמיד יש ויהיה מתח בין הבניין או הבניינים שעוברים תהליך התחדשות לבין הבניינים הסמוכים בשל העובדה שבעלי הדירות המתחדשים נהנים מההשבח...
המשך תשובה