שלום, חתמתי על הסכם פינוי בינוי והתחרטתי. אך השאלה שלי היא אחרת, החתימה שלי כשרה אם אני לא בעלת הדירה? של אימי ז״ל שעדיין לא נעשה צו ירושה האם ההסכם עדיין בתוקף?

התשובה היא כן משום שחתמת בכובעך כיורשת הזכויות. גם אם עדיין לא נרשמת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אם סבורה שנגרמה לדירתך ירידת ערך בשל הגורמים המתוארים בפנייה שלך, תוכלי לשקול הגשת תביעה לפי סעיף 197 לחוק המקרקעין. יש להיוועץ כמובן פרטנית עם עו"ד בעניין הסיכויים, הסיכונים והעלויות. ...
המשך תשובה