חברתי קיבלה כבר הודעה לפנות בעוד 90 יום, אך טוענת שהשכ"ד נמוך מדי. 4700 לחודש. וגם שנאלצה לבחור דירה שהיא במגדל אך ללא נוף, וכרגע יש לה נוף פתוח. היה כמובן שמאי בזמנו. היא שואלת האם עדיין יש מה לעשות? למשל לפנות לעו"ד? תודה מראש בשמה

שאלת הזכויות מה מגיע לה היא נגזרת של האמור בהסכם ובדוחות השמאי המנקד. בהיעדר נתונים אלו לא ניתן לענות על השאלה "מה ניתן לעשות"
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לדעתי עד שאין היתר בניה, שמאי הבנקים לא נוטים לייחס שווי משמעותי, אם בכלל, לחתימה על הסכם פינוי בינוי. בוודאי לא לצרכי בטחונות. אבל זו שאלה לשמאי מקרקעין שעובדים עם בנקים. ...
המשך תשובה