יש יזמים שמציעים לדיירים מרפסות של 15 מ"ר. להבנתי תקנות התכנון והבנייה מגבילות את המרפסות ל-14 מ"ר ומעבר לכך כל מ"ר מרפסת נחשב לשטח עיקרי, שכמובן שווה הרבה יותר כשטח עיקרי הן לדיירים והן ליזם. תיאורטית ועדות התכנון יכולות לאשר חריגים במקרים מיוחדים. האם יש לקחת ברצינות הבטחה שכזו או שבפועל קרוב לוודאי שלא יתאפשרו יותר מ-14 מ"ר?

1. יש גם עניין של ממוצעים. אפשר לתת לדירות גדולות יותר שטח מרפסת ולדירות קטנות פחות שטח מרפסת כך שיהיה איזון.
2. קטונתי לדעת מה יעשה יזם שאני לא מכיר בעתיד בפרוייקט שאני לא מכיר.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
להלן התשובות: 1. האם סביר נהוג והגיוני להתעקש לקבל תמורה לפי כל מה שבנוי כיום? לא. אך פעמים רבות נהוג לפצות באיזשהו שיעור גם על בניה שלא עפ"י היתר בהתאם לסיכוי לקבל היתר על אותה בניה שנעשתה ללא היתר....
המשך תשובה