שלום רב, אם אני מקים אתר מחאה צרכני נגד חברה. "אני שונא את XXX" כך שזה הבעת דיעה. ואני כותב נוסף: אתר מחאה ללקוחות שקבלו שירות גרוע ומזלזל, רימו אותם ושיקרו אותם בשיל בצע כסף" - האם הפסקה הזאת מהווה לשון הרע?
שלום רב לך מור,
במענה לשאלתך :
על פי החוק, לשון הרע הינו פרסום אשר מטרתו :
(1) להשפיל אדם בעיני הבריות או לעשותו מטרה לשנאה, לבוז או ללעג מצדם;
(2) לבזות אדם בשל מעשים, התנהגות או תכונות המיוחסים לו;
(3) לפגוע באדם במשרתו, אם משרה ציבורית ואם משרה אחרת, בעסקו, במשלח ידו או במקצועו
אשר על כן , יש לשקול בכובד ראש טרם פרסום האם הדבר מהווה לשון הרע שכן אם אכן כן -תהא חשוף לתביעות משפטיות .
באפשרותך להוועץ עם עו"ד באופן פרטני על מנת להרחיב בסוגיה זו.
בהצלחה.
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
*אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי שוני, עצם פרסום תמונה ברשת ו/או ברשת החברתית אינה הופכת אותה למותרת לשימוש גם אם נותנים קרדיט. למשל ישנם מקרים מסוימים בהם התמונה ניתנת לשימוש מכוח דוקטרינת שימוש הוגן, ואז ראוי לתת קרדיט. צריך...
המשך תשובה