שלום רב עו"ד מלינרסקי, רכשתי באינטרנט מנוי לחודש בלבד, וזה חודש לי אוטמטית לשנה אני בטלתי את זה דרך חברת האשראי כי האמנתי שזה עוקץ לאור היום.. ואז עלתה הסוגייה המשפטית שהם כתבו במפורש שלאחר חודש זה מחודש לשנה.. אני לא רוצה להסתכן בתביעה.. ואני מוכן לשלם להם ,אבל שאני מתקשר הם עושים לי הרגשה שהם לא מבינים אותי.. צריך להתקשר לפה לשם.. התשלום צריך לרדת ב 10 הקרוב.. אני חושד שלפי היחס הם רוצים שיעבור מועד החיוב ואז הם יתבעו אותי.. אני ישמח לתשובה מהירה כי אני דיי תשוש מהעניין בברכה.
שלום לך דיוויד,
ראשית יש לעיין בתנאי עיסקת האשראי אודותיה מדובר. ובפרט בתנאי ביטול העיסקה.
אם אכן מדובר בטעות ו / הטעייה דבר הטעון הוכחה אזי ישנן מספר אמצעיים משפטיים בהם ניתן לנקוט.
אולם טרם זאת יש לבחון ביסודיות את פרטי העיסקה והחוזה אודתיו הנך חתום.
באפשרותך לפנות ליעוץ משפטי פרטני בנדון.
בהצלחה.
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
*אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי רפאל, אני חושב שראוי לבחון את הסרטון עצמו והאם מתקיים עניין ציבורי בפרסום. לאחר מכן, יש לבדוק את הפורום האם הוא פומבי או חסוי. ישנם מקרים שפרסום כזה יחסה תחת הגנות מכוח חוק איסור לשון הרע, וישנם מ...
המשך תשובה