איך אני יכול לתבוע חברה בגרמניה כאשר עסקת השכרת רכב הייתה באינטרנט?
אם לחברה יש סניפים בישראל אתה יכול לנסות להגיש את התביעה בארץ. סביר להניח שהחברה עצמה תתנגד ותבקש למחוק את התביעה על הסף אך ייתכן שבכל זאת היא תושאר בפורום הישראלי.
אם אין סניף או נציגות בישראל - תצטרך למצוא עו"ד גרמני ולהגיש באמצעותו תביעה בגרמניה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בניגוד לארצות הברית, במדינת ישראל אין רישום לזכויות יוצרים. בארצות הברית כן. ביחס ללוגו ניתן לרשום אותו כסימן מסחר בישראל לצורך הגנה. עם זאת, ישנה בעייתיות בנוגע ליצירות שבוצעו באמצעות בינה מלאכותית א...
המשך תשובה