באתר באינטרנט כתבתי שהאתר המתחרה שולח אלי איומים בהודעות בנוגע לרצון לתבוע אותי... לא היה פה שום דבר כדי לבזות או משהו מן הסתם אלא פשוט שידעו זאת כחלק מהאתר. האם אסור במדינת ישראל לספר לאחרים שמישוה איים עלי ? וכמובן שזה נכון ב-100% ויש לכך הוכחות שהוא איים בתביעות וכולי'. תודה.
נאני שלום,
על פניו, נראה שהפרסום שלו אינו לשון הרע ואינו מקים עילת תביעה.
אבל מהודעה קצרה בפורום אין לי שום מושג מה הקשר הדברים, כיצד הם נוסחו וכן הלאה ולכן באמת שאי אפשר לקבוע שום דבר בצורה חד משמעית.
את מוזמנת ליצור קשר עם משרדי לצורך התייעצות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אליאור שלום רב, אסור להעתיק טקטסטים שאתה בעל זכות היוצרים בהם בין אם קיימות תמונות ובין אם לאו. אין משמעות לעובדה שהטקסטים מפורסמים באינטרנט הדבר לא פוגע בזכויות היוצרים שלך. במקרה הנוכחי נראה כי השי...
המשך תשובה