כתבתי בפייסבוק ששמעתי שיש פיצוצים בצנרת אצל קבלן בניין מסויים שממנו רכשתי דירה וזאת בעקבות שמועה ששמעתי וקיבלתי מכתב מעורך דין תביעה על הוצאת דיבה. האם יש הצדקה?
ייתכן וכן. לשון הרע בהחלט נועד להילחם בשמועות זדוניות, בעיקר כאלו שהן לא נכונות.
כדי להעריך מעשית את הסיכונים בתביעה כזאת, אם תוגש, יש לקבל ייעוץ משפטי על בסיס הכרות של עורך דין עם פרטי המקרה - מה היתה השמועה, מי השמיע לך אותה, האם הוא מוכן להעיד על כך, מה בדיוק הנוסח שפורסם ביחס לשמועה וכמובן מה המציאות בפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מיתר, באופן עקרוני ביצוע הטמעה מהווה שיתוף לכל דבר ו/או שימוש ביצירה. עצם העובדה שתוכן עלה לרשתות החברתיות או לאינטרנט אינו מקנה לצד שלישי לבצע שימוש ביצירת המוגנת. נכון, ישנן הגנות רבות למפר זכ...
המשך תשובה