שלום, לפני חצי שנה פתחתי אתר ופרסמתי בו תמונות. יש לציין שכל התמונות שיש על האתר שלי לא נמצאות על שרת האתר שלי אלא לקוחות משרתים/אתרים אחרים. האם יכולים לתבוע אותי על לקיחת תמונות אלו? תודה רבה.
אלכס שלום,
אם אתה מפרסם תמונות שלא אתה צילמת ושלא רכשת את הזכויות לפרסם אותן
זאת עלולה להיות עילה להפרת זכויות יוצרים
ממליצה לך להסיר את התמונות במהירות
בברכה
רחל אלקלעי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי רפאל, אני חושב שראוי לבחון את הסרטון עצמו והאם מתקיים עניין ציבורי בפרסום. לאחר מכן, יש לבדוק את הפורום האם הוא פומבי או חסוי. ישנם מקרים שפרסום כזה יחסה תחת הגנות מכוח חוק איסור לשון הרע, וישנם מ...
המשך תשובה