בס"ד שלום,אמא שלי עם הפרעות נפשיות קשות.לא נוטלת תרופות באופן קבוע. מסרבת לטיפול או אבחון פסיכיאטרי.אמנם לרוב מתנהלת בעצמה אבל בכל מה שקשור לבנקים וכו' ממש לא. כל פעולה קטנה נחשבת לסיפור מסובך. קשה לחיות איתה ומפחיד להשאיר אותה לבד. חוץ מחוות דעת של רופאים מאשפוזים שהיתה בהם אין לה אבחון אחר של רופא. האם יש דרך כן לבצע במקומה פעולות כאלו ואחרות ללא חתימתה? ומהן? תודה ויום טוב.

שלום עדי,
במקרים כאלה ניתן לבדוק אצל הפסיכיאטר המחוזי.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום חני, השאלה היא האם באמת אחותך זקוקה לאפוטרופוס, ואם כן, מיהו המתאים ביותר. לשמש בתפקיד. אם את סבורה שאת המתאימה ביותר, עליך לנהל את ההליך בהתאם למטרה זו. אם הדבר מקשה עליך, הודיעי לבית המשפט שאי...
המשך תשובה