לפי מה שהבנתי מהתשובות שלך, אם הסבים שלי עזבו את פולין לפני 1951 (עברו לארגנטינה), אנחנו (הנכדים) לא זכאים לאזרחות פולנית? אני יודעת שהסבים שלי לא שירתו בצבא, אבל כן קיבלו אזרחות ארגנטינאית.
לא הבנת כהלכה ואתכבד להסביר:
לא הההתאזרחות במדינה זרה היא הבעיה ככל שהמדובר בגברים אלא השירות בצבא זר לפני 19.01.1951.
לגבי נשים אין שאלה של שירות בצבא זר אלא כאן המכשלה היא ההתאזרחות במדינה זרה לפני המועד האמור.
מכאן שלפי תאורך הנכדים זכאים לכאורה להתחיל בתהליך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, בפולין נוהג הכלל של "דור הולך אחר דור" ולכן ומשום כך, היות שאת ואחיך אינכם הילדים של סבכם כי אם של בנו של הסבא יידרש שיתוף פעולה מסוים מצד אביכם ובהיעדרו לא ניתן יהיה לדלג עליו ולעבור יש...
המשך תשובה