שלום רב. אני ומשפחתי מעוניינים לעבור לאירופה. לסבא שלי זכרונו לברכה היה דרכון גרמני. האם אני יכול להוציא אזרחות גרמנית לי ולבני משפחתי (אישה ושני ילדים קטינים)?
שלום ותודה על הפנייה.
לצערי אין בשאלתך מספיק פרטים שיאפשרו לי לענות לך עליה. אשמח אם תתקשר עמי בעניין לצורך השלמות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, לדעתי גיסתך יכולה להסביר לך באופן מושלם... בכל אופן, יש למלא בקשה לכל דורש, תעודת לידה דו לשונית, תעודת נישואין שלכם והוכחת האזרחות הגרמנית באמצעות המסמכים שיש כבר לגסתך. בהצלחה!...
המשך תשובה