שלום סבתי נולדה בשנת 1925 בעיר ברסלאו, היום בפולניה. היא עלתה עם משפחתה בשנת 1939. ידוע לי שהמשפחה במקור היתה מגליציה. האם אוכל להוציא דרכון גרמני? אם כן מה המסמכים הנדרשים לכך?
אם סבתך היתה בעלת אזרחות גרמנית לפני שעלת ארצה, יש סיכוי.
בשלב ראשון יש להמציא מסמך המעיד על כך שהיתה בעלת אזרחות כזו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, ככל שהם הגיעו מפולין הסיכוי קלוש. ככל שידוע לכם על שורשים גרמניים ניתן לנסות לחפש מסמכים בגרמניה או להסתמך על מסמכי הדודה....
המשך תשובה