שלום. בשנתיים האחרונות אני סובל מדלקות חמורות בעפעיים ובעניים,ואני חשוף ביום יום לחומרים כימיים בעבודתי,הגשתי מסמכים לב.ל להכרה במחלת מקצוע כבר לפני כשלושה חודשים ועדיין לא קיבלתי תשובה. שאלתי היא האם חשיפה לחומרים כימיים יכולה להיחשב כמחלת מקצוע,ומהו זמן הטיפול בב.ל לתביעה מחלת מקצוע. תודה
אני לא יודעת לאילו חומרים כימיים הנך מתייחס ומה הנזק שנגרם לך . ככל הנראה מדובר במחלת מקצוע. יש להמתין לתגובת הביטוח הלאומי. ניתן לשלוח פקס לזירוז ההליך.
בהצלחה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, ככל שניתן להוכיח קשר בין אופי ביצוע העבודה לבין הפגיעה ממנה אתה סובל, המוסד לביטוח לאומי יאלץ להכיר בה כפגיעה בעבודה. ככל שתבקש תשובה ספציפית יותר- נשמח לעמוד לרשותך לאחר קבלת פרטים נוספים...
המשך תשובה