שלום אני עובד 8 שנים בתור נהג משאית מספק דגים למסעדות וסניפים של סופרים וכל קלקר של דגים שוקל 20 30 קילו ושאני מרים את אחיזה נוחה ובשבל גם לא להצמיד את זה לגוף בגלל הריח אז אני מחזיק את המשקל הזה באחיזה ממש לא נוחה עם השנים ניהיה לי כאבים ממש חזקים בגב התחתון ואחרי בדיקה של רופא יש לי עקמת בגב התחתון עם נטייה של האגן האם אפשר להגדיר את זה כמחלת מקצוע ולהוכיח שזה קרה אח ורק מהעבודה?
בדרכ עקמת הינה עניין תורשתי.
יש לברר ראשית עם הרופא את עניין הקשר הסיבתי בין תנאי העבודה למצב הרפואי.
בברכה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי שולי , ביטוח לאומי לא מחזיר את עלות ימי המחלה שאת מנצלת, אך ייתכן ונוכח הפחתת המשרה, תוכלי לתבוע תשלומים חלקיים מפוליסת אובדן כושר עבודה שלך במקום לנצל ימי מחלה . בברכה, אורן מעוז, עו"ד. ...
המשך תשובה