אמא שלי עוסקת כשיננית הרבה שנים, עובדת עם הרבה מכשירים עם ויברציות ולאחרונה אובחנה עם תסמונת התעלה הקרפלית. הרופאה אמרה שזה בגלל השימוש המוגבר במכשירים עם ויברציות. מה הזכויות שלה? היא יכולה לתבוע את מרפאת השיניים בה היא עובדת?
היי נאית,
עליה להגיש תביעה למחלת מקצוע לביטוח לאומי. מומלץ להסתייע בעו"ד.
עו"ד אורטל יונה | משרד עו"ד רנרט-סלומון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום פרידה, במידה ואת סבורה שיש קשר בין סוגי הכימיקלים לבין מחלת העור, בתור התחלה , ניתן להגיש תביעה לפגיעה בעבודה למוסד לביטוח לאומי. נשמע לעמוד לשירותך, אורן מעוז , עו"ד ביטוח לאומי - מחלו...
המשך תשובה