האם ירידה דרסטית במספר ראיה בעיניים, בעקבות עבודה מאומצת מול המחשב במשך עשר שנים, היא עילה לפיצויים מהמל"ל? אני יודע שזה נשמע קצת מוזר אבל הירידה היא חריגה בהשוואה לאנשים אחרים הסובלים מקוצר ראיה. כמו כן, יש לי רופא שיכול לתמוך בי בעניין הזה.
ירידה בראיה כתוצאה ממחלה עיניים ו/או כתוצאה ממחלות אחרות שהשפיעו על הראיה, יכולה להיחשב כמחלה המזכה לפיצויים.
ירידה בראיה כתוצאה ממאמץ מול המחשב הינה תחלואה טבעית אך יחד עם זאת אם ניתן להוכיח קשר הסיבתי כי עבודה מול המחשב והמחשב הוא הגורם העיקרי לירידה בראיה יגברו סיכויי התביעה.
תודה
עו"ד, שמעון אלפסי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום, אכן בנוסף למסמכים הרפואיים כדאי לפחות להראות לוועדה תמונות איך העור ניראה ללא טיפול . ובנוסף להסביר שהעיסוק שלך נפגע עקב המחלה ויש לך ירידת שכר. האמור לא מהווה תחליף לייעוץ משפטי בברכה,...
המשך תשובה